Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza treninkové přípravy dětí a mládeže
Vait, Marek ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Kokštejn, Jakub (oponent)
Název: Analýza tréninkové přípravy dětí a mládeže Cíle: rozbor tréninkového deníku sestaveného sledováním tréninkových jednotek z hlediska využívání metodicko-organizačních a sociálně interakčních didaktických forem, správně zvoleného obsahu a struktury tréninkové jednotky Metody: v této práci bylo využito sledování a pedagogické hodnocení pomocí obsahové analýzy tréninkového deník Výsledky: Tým během sledování absolvoval 38 tréninkových jednotek. V 33 z 38 tréninkových jednotkách vybraná cvičení svých zaměřením odpovídala stanovenému cíli. Metodicko-organizační formy byly využívány téměř v obráceném poměru, než je doporučený poměr. Nejvíce využívanou formou v tréninku byla průpravná cvičení. Využívání sociálně interakčních forem se odvíjelo od počtu asistentů, které měl trenér k dispozici. Když měl k dispozici asistenty tak v tréninku převládala skupinová forma a když neměl tak využíval hromadné formy. Klíčová slova: Pedagogické hodnocení, trénink dětí a mládeže, metodicko-organizační formy, sociálně interakční formy, starší přípravka
Trénink mládeže ve Sportovním klubu ZŠ Jeseniova, z.s.
Matějková, Martina ; Vindušková, Jitka (vedoucí práce) ; Feher, Jan (oponent)
Název: Trénink mládeže ve Sportovním klubu ZŠ Jeseniova, z.s. Cíle: Cílem této práce je analýza podpory tréninku mládeže a charakteristika mládežnického klubu ,,Sportovní klub ZŠ Jeseniova, z. s.". Metody: Pomocí literární rešerše byly sepsány teoretické poznatky. V praktické části byl charakterizován mládežnický klub "Sportovní klub ZŠ Jeseniova, z. s.". Bylo popsáno jednak fungování, trénink dětí a mládeže a projekty, které klub nabízí. K získání informací pro sepsání praktické části byl použit polo- strukturovaný interview s vedením a trenéry. Dále na základě zaslaného dotazníku vedoucím a trenérům, bylo poukázáno na nedostatky a případné možnosti rozvoje klubu. Výsledky: Ze zpracování práce vyplývá, že fungování Sportovního klubu ZŠ Jeseniova je na velmi dobré úrovni, až na malý prostor areálu a případné zlepšení spolupráce a komunikace mezi trenéry. Na základě sepsané praktické části vyplynuly především možnosti dalšího rozvoje klubu. Jako například delegování pravomocí mezi další členy, rozdělení tréninkových skupin dle specializace na disciplínu, řešení malého prostoru a další. Klíčová slova: trénink dětí a mládeže, atletický klub, atletické projekty
Analýza treninkové přípravy dětí a mládeže
Vait, Marek ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Kokštejn, Jakub (oponent)
Název: Analýza tréninkové přípravy dětí a mládeže Cíle: rozbor tréninkového deníku sestaveného sledováním tréninkových jednotek z hlediska využívání metodicko-organizačních a sociálně interakčních didaktických forem, správně zvoleného obsahu a struktury tréninkové jednotky Metody: v této práci bylo využito sledování a pedagogické hodnocení pomocí obsahové analýzy tréninkového deník Výsledky: Tým během sledování absolvoval 38 tréninkových jednotek. V 33 z 38 tréninkových jednotkách vybraná cvičení svých zaměřením odpovídala stanovenému cíli. Metodicko-organizační formy byly využívány téměř v obráceném poměru, než je doporučený poměr. Nejvíce využívanou formou v tréninku byla průpravná cvičení. Využívání sociálně interakčních forem se odvíjelo od počtu asistentů, které měl trenér k dispozici. Když měl k dispozici asistenty tak v tréninku převládala skupinová forma a když neměl tak využíval hromadné formy. Klíčová slova: Pedagogické hodnocení, trénink dětí a mládeže, metodicko-organizační formy, sociálně interakční formy, starší přípravka

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.